Instagram

söndag, oktober 04, 2009

bra dag

Igår tog jag mig äntligen samman och köpte en ny kamerasladd. Så nu kan jag blogga på ett vettigt sätt igen. Återstår bara att vänta på att jag ska snubbla över den gamla där den ligger på golvet och ser oskyldig ut. "men jag har ju legat här heeeela tiden."


Sedan gick jag och Åsa och fikade. På Stadsmissionens uteservering. Först var det bara lite svalt, men med lite konstig känsla. Det var bara vi där, regnet hängde i luften och småfåglarna flockades runt oss och tittade lystet på min macka. Men det var mysigt att sitta ute och dricka varmt te. Tyvärr bestämde sig vädret för att bli höst och slänga iskallt ösregn på oss, så vi fick fly hemåt. Så här trevligt var det innan dess:


På kvällen kom Erika över och vi bakade kanelbullar för att fira kanelbullens dag. Fast den är visst idag. Hurra hurra för kanelbullar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar